first post..

sebelum posting ttg tahun baru.. tu2t mau ngomongin ttg sebuah blog kurang kerjaan dari orang malay.. dan pastinya bikin ati panas.. dikit😛

apalagi kalo bukan http://kamiantiindon.blogspot.com

ahahaha.. mungkin yang punya blog seneng kali yak kalo blognya dipromosiin.. menaikkan trafficnya.. satisfied? *i say this to him/her/they who made the blog*

i’m not recommend to indonesian bloggers to flag or block the blog.. karena mati satu tumbuh seribu, right?

terserah apa yang akan temen2 lakukan terhadap blog tersebut.. tapi yang tu2t lakukan adalah memberitahukan kepada semua blogger Indonesia ttg adanya blog ini.. dan tu2t harap pada blogger indonesia untuk mengontrol emosinya..

let them scream, shout or whatever they want to do.. but as i said at my old blog about a blog like this..

i just pity on him.. maybe he is jobless, so he could post that kind of article on the web.. and he don’t know what to do beside complaining about Indonesian people and our behaviour… while he babbling bad things about us, foreigners come to Indonesia.. and they love to be here..

and THEY JUST ENVY US..

and if he/she/they said that Indonesia is terrorist nation.. i think they are not look on themselves.. well, Indonesia is terrorist’s target beside USA, England or other country.. but the planner of some terror activity in Indonesia came from Malaysia people..

get a life, would you! you just make yourself look fool.. or maybe you are??

and for Indonesian fellas..
let’s build Indonesia together..

Indonesia is crying.. Indonesia is in deep pain.. Indonesia NEED US!!

sebobrok-bobroknya Indonesia.. Indonesia is our nation.. Indonesia is our homeland..

SAVE OUR NATION!

*kok jadi seperti kampanyenya Metro TV yak?? kok aku jadi berkampanye gini toh??heuheuheuheu*😛

8 comments

  1. aya · January 3, 2009

    Aya Ngucapin Met Tahun Baru Ya Mbak…

    Aya juga akan tetep bangga jadi orang Indonesia…

    Sekali Indonesia tetep Indonesia…

    Merdeka…

    * jadi Semangat ’45*

    Monggo mampir http://zahroulaliyah.info

  2. Fenty · January 3, 2009

    yeah, they just envy us ….

  3. nfath · January 3, 2009

    So so lah sist… biarkan an**** menggonggong, kita berlalu sahaja lah… mereka nak berkata ape jugag kita nak peduli setan..😛

    mending ngasih perhatian lebih ke palestina yang bersetubuh dengan bumi,…

    *ngakak*

  4. chibinekobe · January 3, 2009

    met taun baruuuu
    meskipun umur bumi udah makin tua, tapi saya tetep cinta negara Indonesia kok😛 hihihihihi…

  5. mahma mahendra · January 4, 2009

    proud 2 be indonesian… .

    tenang aja, biarin mereka ngmg apa aja. yang penting kenyataannya. siapa yang suka nyolong kayu kita, yang nyolong batu bara kita, suka nembakin nelayan kita???

    malaysia.hehehe… .

  6. Frenavit Putra · January 6, 2009

    Met Tahun Baru mbak…… Semoga semua harapan sampeyan di tahun 2009 ini bisa menjadi kenyataan…

  7. ipied · January 6, 2009

    mereka iri kali ya sama kita?? hehehehehe😀 kita kan pengimpor TKI paling banyak…..

  8. shei · January 7, 2009

    HAhaaaa….
    Ngatain INdonesia terroris, kalo dia..
    “MAling-Sia!”
    (Maling-kamu; bahasa sunda, red)
    Gak mau ngaca yak😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s