Follow Me..

Lyrics: Hidaka Tooru
Music: Beat Crusaders
Vocal: Katou Tarou

Follow me
Baby, I won’t let you leave if you believe in me
And I always set you free from all those yesteryears
But you don’t know how much
I got believe in you

I was staring at your shoulder shivering
In such a coldest summer breeze
Meanwhile I wonder why we’re here
Look for the line between love and friends
We’ll be twisting ourselves again

I was standing at the corner on the street
Watching the wheels are turning free
Waiting to back up on my feet
Reading a line between night and day
I’ll be twisting myself again


lagi kangen ama lagu2 anime BECK.. pas ndengerin lagu yang ini.. langsung degh nostalgianya dimulai.. anime ini keren lho.. bercerita tentang perjuangan band indie bernama BECK menuju ketenaran.. yang bikin semakin keren itu lagu-lagunya.. tu2t gak nyangka kalo lagu2nya ituh bisa nyantol terus di otak..

selain itu lagu-nya pake bahasa inggris.. aliran musiknya cenderung ke britpop.. jadi bagi kalian yang rada ragu dengerin lagu jepang karena rada “aneh” didenger.. coba degh denger lagu2nya BECK.. banyak yang pake lirik inggris kok.. lagu Follow Me bisa diunduh disini.. yey!!

oh ya.. tu2t pengen bagi2 lagunya Depapepe.. kalo di Indonesia, Depapepe ini seperti D’Cinnamons, hanya saja minus vokal.. terdiri atas dua orang cowok yang nggemesin xD *tapi tu2t nggak tahu namanya* yang bermain gitar akustik dengan indahnya.. coba aja unduh lagunya Depapepe disini.. gak bakalan nyesel deh.. oh ya.. ini instrumental.. jadi bisa membuat pikiran berimajinasi xD

source:
depapepe – googling
beck – supermonchi (animepaper.net )

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s